Vælg en side

Ofte stillede spørgsmål

Mangler du svar?

Måske kan du finde det her!
Bestilling- og leveringsprocess
Hvordan bestiller jeg?
Du bestiller ved at tilføje dine ønskede cocktails til indkøbskurven, tilføje detaljer, betaling og leveringstidspunkt. Når betalingen er gået igennem, modtager du en bekræftelse på e-mail med din ordre.
Hvor lang tid tager det at modtage sin ordrer?

Vi giver vores mixologer 76 timer til at lave cocktails til dit arrangement. Vi har brug for tid til at bestille ingredienser, da vi laver vores cocktails efter behov frem for at have store lagre. Således sikrer vi øget smagskvalitet af cocktailsne.

Hvad koster levering?

I Odense centrum er levering og afhentning inkluderet i prisen. Alle leverancer uden for Odense bliver nødt til at blive leveret via posten i øjeblikket, og derfor kan leveringsomkostninger variere.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er på adressen ved leveringstidspunktet?

Vi ringer til dig, hvis du ikke er på adressen på dit valgte leveringstidspunkt, derfor:
Mulighed 1: Vi indgår en aftale telefonisk om at stille leveringen et sted, der var angivet i ordren. Bemærk, at du er ansvarlig for produktet, der kan beløbe sig til op til 1000 DKK, hvis det bliver stjålet eller ødelagt.
Mulighed 2: Vi tager produktet tilbage til vores facilitet, hvor du kan komme og hente det.
Du eller den person, der vil modtage ordren, skal underskrive en bekræftelse på modtagelse af papir i begge situationer.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager ordren i rette tid?

Ring til os efter 20 minutter af den angivne tid. Grænsen for modtagelse af ordren er 20 minutter i hver ende. Derfor er vi måske lige rundt om hjørnet.
Vi finder en løsning!

Leverer I uden for Danmark?

Desværre ikke lige nu, men forhåbentlig i fremtiden.

Kan jeg ændre min ordre?

Inden 5 hverdage efter din bestilling kan du sende en e-mail til support@drafttails.dk med dit ordrenummer og ændringer, der matcher prisen. Hvis ændringer er en opgradering, opkræves forskellen.

Hvordan tracker jeg min ordrer?

Ordrer uden for Odense kan spores med det sporingsnummer, kurererne har givet. Ordrer i Odense kan ikke spores, da ordrer skal ankomme på det tidspunkt, køberen har valgt.

Afhenter I brugte fustager hver dag?

Vi afhenter ikke fustager på søndage.

Hvordan klager jeg, hvis jeg ikke modtog min ordre?

Først og fremmest, hvis det sker, beklager vi meget ulejligheden! Send os en e-mail til support@drafttails.dk med dit ordrenummer, og ring derefter til os. Dette betragtes som en topprioritet. Vi kan derefter diskutere en løsning over telefonen, mens vi henviser til e-mailen.

Ændre
info/adresse
Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

Send os en e-mail med dit ordrenummer til support@drafttails.dk. Fortæl os den nye adresse. Det skal være i Odense for en nem overgang og ændring. Hvis du beslutter dig for en leveringsadresse uden for Odense, bliver vi nødt til at beregne leveringstidspunktet, mulighederne inden for tidsrammen og omkostningerne.

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse end min bopæl?

I bestillingsprocessen kan du vælge, om du vil sende til en anden adresse uanset faktureringsadressen.

Annullering, returnering og refusion
Kan jeg annullere min ordre og få refusion?

Ved lov har du ingen fortrydelsesret Jf. forbrugeraftalelovens §18 stk. 2 – og §7 stk. 2

Her på Drafttails ønsker vi at levere den bedst mulige kundeservice. Vi har besluttet at implementere følgende regler:

100% inden 5 hverdage før leveringstidspunkt
50% mellem 5-> 2 hverdage
0% 48 timer og ned

Hvor lang tid tager det at få svar fra kundeservice?

Forespørgsler om allerede betalte ordrer har prioritet og besvares så hurtigt som muligt eller maksimalt 12 timer. Mens andre henvendelser besvares inden for 48 timer.

Koster det mig noget, hvis jeg ønsker at returnere en ordre?
Ved lov har du ingen fortrydelsesret Jf. forbrugeraftalelovens §18 stk. 2 – og §7 stk. 2 – Som nævnt ville du ikke kunne returnere den specifikke drik 48 timer før.

Varerne leveres dog med en 14 dages returret efter dansk lov.

Derfor skal aflysning meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra annullering skal du returnere forsendelsen senest 14 dage efter. Meddelelsen skal gives pr. mail til support@drafttails.dk.

I meddelelsen skal du tydeligt angive, at du ønsker at udøve din fortrydelsesret.

Hvis du vil sende varen tilbage til os, skal du udfylde den vedlagte returformular og sende varen til: Drafttails, Fynsvej 59, 5500 Middelfart – Danmark

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte at modtage varen uden at give klart besked.

Hvad sker der, hvis jeg ikke kan lide cocktailens smag?

Vi gør vores bedste for at anbefale cocktails, der passer til dine smagspræferencer. Vores mixologer har omhyggeligt testet cocktailsene baseret på deres ekspertise og kundefeedback. Vi har derfor et online ratingsystem, som du kan tage et kig på. Hvis du skal have en stor ordre, kan vi oprette en prøvesmagning, som du kan bestille via e-mail.

Kontakt
Hvor er Drafttails’ lager- og kontoradresse?

Vores kontor er beliggende på Fynsvej 59, 5500 Middelfart – Danmark. Vi har i øjeblikket ikke en butik. Vores produktion ligger i Asylgade 7, Odense 5000, Danmark.

Hvornår har I åbent?

Mandag-fredag: 09:00 – 16:00
Lørdag: 09:00 – 18:00
Søndag: Lukket

Hvad er jeres kontaktinformationer?

Du kan finde vores kontaktinformationer på vores kontaktside.

Guide i brug af fustager
Hvor længe kan cocktailsene holde i fustagerne?

6 måneder ved stuetemperatur og 12 måneder i et køleskab (0 C°- 5 C°).

Hvordan returnerer jeg fustagerne?

Vi hos Drafttails inkluderer levering og afhentning i vores priser, derfor er det ikke nødvendigt for kunden at returnere fustagerne. Det er dog muligt at aflevere dem, hvis det er nødvendigt.

Hvordan henter Drafttails de brugte fustager?

På vores hjemmeside kan du vælge leveringstid og afhentningstid. Afhentningsfristen er tre dage, hvor vi kommer forbi adressen og henter tønderne.

Hvis fustagerne ikke returneres i tide, vil der blive pålagt en bøde på 89 kr. for hver fustage, der er inkluderet i ordren, der ikke returneres i tide. Denne proces gentages hver tredje dag, hvor fustagerne ikke er returnerede.

Tredje gentagelsestid vil ordren blive betragtet som tabt, og kunden vil blive afregnet for varerne og gentagelsesomkostningerne for at genvinde omkostninger for Drafttails.

Hvad gør jeg, hvis jeg kommer til at ødelægge en fustage?
Ved beskadigelse af fustagen opkræver vi 53,38 kr. Ved beskadigelse af dispenseren opkræver vi 449,00 kr. Priserne er inklusive moms.
Hvad gør jeg, hvis fustagen ikke fungerer?

Ring gerne til os, så vi kan hjælpe dig via telefonen.

Hvad gør jeg, hvis jeg løber tør for cylindere?

Der er altid to Co2-cylindre med hver fustage. De er nok til at tømme to fustager, men du kan bestille ekstra på hjemmesiden.

Hvis du alligevel løber tør for Co2 af en eller anden grund, kan du tømme fustagen manuelt ved at fjerne pumpesystemet.

Politik og vilkår
Hvad er vilkår og betingelser?

Vilkår og betingelser er den aftale, en kunde accepterer med Drafttails, når han betaler for en ordre. Der er det defineret, hvad en af parterne hæfter for. Vilkår og betingelser kan findes her.

Hvad er jeres privatlivspolitik vedrørende kontokortoplysninger?

Drafttails gemmer ingen data omkring kontokortoplysninger, men Drafttails bruger tredjeparts betalingsprocessor Stripe, der gemmer alle transaktionsoplysninger. Flere detaljer om Stripes sikkerhedspolitik findes her.

Du kan også læse Drafttails’ privatlivspolitik her.

Om Drafttails
Hvad står Drafttails for?

Du kan læse mere om Drafttails’ vision, mission og værdier under Om os.

Hvad betyder ‘Drafttails’?

‘Draft’ står for dispenser-systemet eller det at modtage en drink fra en tønde eller tap – som en øl fra fad. ‘Tails’ er en historie, ligesom en fortælling. Det er også en reference til ordet cocktail, der siges at stamme fra en hanes hale (hanekylling).

Derfor repræsenterer kombinationen af disse to ord, Drafttails, ideen om at have en cocktail fra en fustage.

Stadig brug for hjælp? Giv os besked!

Kontakt os venligst via info@drafttails.dk eller +45 41 11 92 91 hvis du har spørgsmål.